Γενικές συστάσεις για μια υγιεινή διατροφή Εκτύπωση
  • Είναι σημαντικό να τρώτε ένα καλό πρωινόSW049
  • Μην παραλείπετε κανένα από τα γεύματα σας. Δεν πρέπει να απογοητεύεστε εάν «χαλάσετε» την δίαιτα σας. Μην σταματάτε την προσπάθεια σας και προσπαθήστε να είστε πιο προσεκτικοί  από εδώ και εμπρός.
  • Τρώτε αργά,κατά προτίμηση σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και μασάτε καλά την τροφή σας.
  • Φροντίζετε να υπάρχει ποικιλία στην καθημερινή σας διατροφή
  • Τα light τρόφιμα δεν αποτελούν υποκατάστατο της φυσικής άσκησης για την απώλεια βάρους.
  • Καλό θα ήταν τα γεύματα σας να περιλαμβάνουν τροφές πλούσιες σε ίνες όπως ψωμί ολικής αλέσεως και δημητριακά. Έτσι θα αισθάνεστε χορτάτοι χωρίς τον φόβο να παχύνετε
  • Χρησιμοποιείτε φρέσκα φρούτα αντί για γλυκά
  • Χρησιμοποιείτε λιγότερο αλάτι
  • Προτιμάτε το νερό, τη σόδα ή την σουρωτή αντί για αναψυκτικά
  • Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος περιορισμός στην κατανάλωση τσαγιού, καφέ, κανέλλας, ρίγανης, ξυδιού, σόδας, μπαχαρικών
  • Προσπαθήστε να καταναλώσετε κάθε μέρα ένα φρούτο και λίγη σαλάτα
  • Προτιμάτε το ελαιόλαδο ως αποκλειστική πηγή λίπους, ενώ καλό θα ήταν να προστίθεται στο τέλος του μαγειρέματος
  • Προσοχή στην κατανάλωση οινοπνεύματος
  • Αφαιρέστε το ορατό λίπος στο κρέας,αποφύγετε τα τηγανητά
  • Καταναλώστε ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι ημίπαχο μέσα στην ημέρα
  • Η φυσική δραστηριότητα (περπάτημα, ποδήλατο, σκάλες) καλό είναι να γίνεται σε καθημερινή βάση.
  • Να ζυγίζεστε μόνο μια φορά την εβδομάδα!!!