Τι να προσέξετε Εκτύπωση

Πριν τις μετρήσεις λίπους και μεταβολισμού πρέπει να προσέξετε μερικά πράγματα:

Πριν την αναλυτική μέτρηση μεταβολισμού:

  • Δεν πρέπει να καταναλώσετε φαγητό για τουλάχιστον  4 ώρες
  • Δεν πρέπει να ασκηθείτε για τουλάχιστον 4 ώρες
  • Δεν πρέπει να καταναλώσετε καφέ,τσάι ή συμπληρώματα που περιέχουν καφεϊνη για 4 ώρες
  • Μην καπνίσετε για τουλάχιστον μια ώρα

Η αναλυτική μέτρηση μεταβολισμού είναι αντίστοιχη με την μέτρηση της πίεσης, της χοληστερόλης, του σακχάρου ή ακόμη και του καρδιογραφήματος. Γίνεται μια φορά ανά μήνα και είναι το βασικό κομμάτι στο παζλ της διαχείρησης του βάρους σας


Πριν μια  αναλυτική λιπομέτρηση:

 

  • Δεν πρέπει να καταναλωθεί αλκοόλ για 48 ώρες
  • Δεν πρέπει να καταναλώσετε φαγητό για τουλάχιστον  4 ώρες
  • Δεν πρέπει να καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα νερού για μια ώρα
  • Δεν ενδείκνυται η μέτρηση κατά την περίοδο της έμμηνου ρύσεως
  • Δεν πρέπει να ασκηθείτε για τουλάχιστον 8 ώρες
  • Δεν πρέπει να καταναλώσετε καφέ,τσάι ή συμπληρώματα που περιέχουν καφεϊνη για 4 ώρες
  • Δεν ενδείκνυται η μέτρηση σε άτομα με βηματοδότη, και σε άτομα με εσωτερικές μεταλλικές λάμες στήριξης ποδιών.

Η αναλυτική μέτρηση του λίπους και της σύστασης σώματος  είναι αντίστοιχη με την μέτρηση της πίεσης, της χοληστερόλης, του σακχάρου ή ακόμη και του καρδιογραφήματος. Γίνεται μια φορά ανά μήνα και είναι το βασικό κομμάτι στο παζλ της διαχείρησης του βάρους σας.